nevergiveuptattoo.blogg.se

Tattoostudio - Art - Ink - Piercing - Ovanpå Snusboa Gärdesvägen 2 444 31 Stenungsund - 0733749859

Onsdag

Kategori: Allmänt

lugn dag så passar på att greja med nya loggan..
som sagt datorer och telefoner är jävla BRA att ha men inte efter man gått i väggen pga sociala medier och plingande hit o dit. men jag har min grej att få ut hatet på,,målar duk i stället,
Ni är alla värdefulla glöm inte det.
 
Men vi tatuerare verkar kunna vara on jour dygnet runt..
Brukar ni messa eran gynekolog,tandläkare,frisör kl 01.30 
och svarar man inte då då ringer man upp o väcker både mig och mina kids..
för att veta ett pris på en tatuering.
 
Detta är ett yrke som precis vilket som helst.
nu finns det både mail.telefon nr som alla är välkomna att höra av sig på under ordinarie öppet tider.
hinner jag inte att svara så måste jag återkomma när det tid finns,, tyvärr.
 
ha en underbar dag alla mina nya som gamla kunder.
 
 
Kommentera inlägget här: