nevergiveuptattoo.blogg.se

Tattoostudio - Art - Ink - Piercing - Ovanpå Snusboa Gärdesvägen 2 444 31 Stenungsund - 0733749859

Onsdag inte som andra onsdagar..

Kategori: Allmänt

Man tror allt blir bra nu ,,och vem ska o kunna ta ifrån mig mitt hopp.
Tänk om kunderna bara visste vad man har för tankar ibland o att kunna göra sitt bästa o le.
Men kan inte gå runt o va bitter o tyken om man ska jobba med detta yrke.
Men sedan att både kunder och vänner tror man har dygnet runt öppet och sitter med näsan i mobilskärmen.
Pga telefon, sociala medier,messenger så har det gett mig två  stycken hjärtinfarkter, har bara kunnat jobba deltid.
Sönderstressad av att man skriver ex
Hej pling
Allt bra pling
vad gör du? pling
Kan du gadda någon dag pling
Är du sur ,,svara då? pling
Hallå? pling
Svara då för helvete? Pling  och vi säger att det är 10 personer under dagen som skickar samma
så är det 70 mess,,  plus kunder, mail, kunder i shopen
blir lätt för mycket.
dagtid så kan jag inte svara, messa tillbaka ,för sitter jag och tatuerar, .
pga att telefoner är en smittokälla då måste jag  byta handskar efter varje jävla mess..
inte rätt mot kunden att en tatuering som tar 15 min ska ta 3 timmar för man ska behaga någon som spamar.
 
sedan att ni kanske är arbetslös, ni bor i er mobil, är erat egna beslut och inget jag kan ha en åsikt om
men jag vill att ni tänker ,, och ger oss tatuerare chans att kunna återhämta oss .
vi är inga robotar som bara tar fram o wooops så är motivet där..
 
vi har ett stort ansvar för det går inte som sagt tvätta bort.
men vi måste le o vara trevligt för det är våran plikt när man har ett serviceyrke.
 
i alla fall göra sitt bästa,, 
 
och att det sedan skickas på messenger,sms och rings på mobilen som ligger på ljudlöst fast jag skulle måsta ha igång den dygnet runt även efter studions stängning , på privata mobilen där jag ber har bett inga tattoo snack på min fritid. Givetvis när man hållit på med det många år så förstår jag att det kommer på tal om det men då brukar jag be skicka till studion tele eller mail. 
men tror ni det är så ?
 
så har detta resulterat att jag kommer skaffa nytt privat nr som ingen kommer att kunna nå mig på mer än
mina barn. mina barns mödrar och några närmaste som respekterar att jag har fritid.
 
Då tänker ni säkert nu bitter jävel bara ett eller ett gäng mess men som jag skrev innan.
7 st där 8 stycken där blir ibland upp mot 150 pling och jag tvingas pga min stress höjer blodsockret till över 30 och sjunker snabbt ,tvingas att, pga jag vill kunna ge mina kunder en bra service.
men pga några få personer som vet hur det är, för jag förklarat det 10 gånger och som inte respekterar detta.
 
Ska inte behöva dela med mig till allt och tvinga byta nr, tvingas stänga av ljud ,vibrator tele,mess allt för det
funkar inte i mitt huvud..men måste kunna ha tele på så därför blir det hemligt och ni är välkomna att messa så hör jag av mig till er om det är ngt,, tattoo eller annat när jag kan,vill ,och har möjlighet.
tills dess så måste mina nära kunna nå mig
Pga Min far opereras idag för hjärntumör
min mor har blodcancer och jag har andra som ska kunna få tag i mig för andra anledningar,,
tänker inte namnge men kommer rensas bra mycket i umgänget framöver
Hoppas ni har en toppen dag ,,stor kärlek
 
Kommentera inlägget här: