nevergiveuptattoo.blogg.se

Tattoostudio - Art - Ink - Piercing - Ovanpå Snusboa Gärdesvägen 2 444 31 Stenungsund - 0733749859

Måndag 24

Kategori: Allmänt

 
Man inser att man aldrig ska ta saker för givet,,,
men men måste vara stark för sina diamanter..och överlevnad Never give up liks.
 annars målas det en massa, och vi jobbar för att växa med den ideela föreningen vi startat.
 
som heter Wake up #wakeme #
Vi försöker finna någon lokal för det men tillsvidare kommer vi träffas i studion onsdagar från kl 18.00 och varannan lördag jämna veckor mellan kl 11-15.00
.bara för att skapa , eller bara sitta o snacka.
 
Idag kommer jag vara i studion och har min lille son som lärling ,Ha ha
,,dags att börja han är 3.5 år ,, nej blir att ha mina lurar i huvudet o kunna få focusera lite .
vi kommer att hänga upp klockor o hantverk sedan ska jag planera lite evenemang framöver,
en utställning för wakeup  och sätta mig ner o läsa alla mail o bokningar.
 
Sedan är det dags för en norrlandstur på både gott och ont ..
men vet ni någon tatuerare ,gästgaddare ev lärling kontakta mig över mail.
 
Och just det glöm inte boka in er och för er nästa tattoo.
och glöm inte ni är värdefulla pga ni är ni.och glöm inte lee o säga hej till barnet ungdomen ni möter.
Think before you judge 
Think before you speak
 
Kommentera inlägget här: